15. 3. 2009

And now a short message from our sponsor...


Kto som? 1000 vykrikov bolesti do tmy ked si sam v lese umlčané úderom pažbou do hrdla. Som hlas ktorí ti spieva detskú uspávanku keď sa zobudíš v tme a driapeš sa odo mňa ku svetlu. Som smiech ktorým sa smejú ľudia ktorý prežili reťazovú haváriu v 200km rýchlosti na 5 prúdovej ďiaľnici. Som lístok zadarmo, čo dostaneš keď si už tam. Som črep v tvojom mozku, o ktorom doktori hovoria že tam nie je, ale teba pritom privádza do šialenstva. Som posledná myšlienka zomierajúceho muža, a prvá toho práve narodeného. Som to všetko čo si kedy nevedel že chceš. Rorschachova škvrna, bez zmyslu - iba s tým, ktorý si tam tvoja predstavlivosť sama urobí aby nezošalela. Som fotka vesmíru v celej jeho výške, šírke a čase s bodkou : "Tu sa nachádzate vy". Som tvoja depresia v slnečný deň. Ten koho vidíš na fotkách seba samého keď si tak opitý že sa nepamätáš čo si robil. Som to "Do riti" čo povieš tesne po tom, čo skočíš bungee a zistíš že lano je roztrhnuté. Som to čo ťa núti sa pozerať na krvavú haváriu aj keď ťa napína na vracanie. Ten sen čo si mal? Ten ktorý nemal zmysel? Hádaj kto to bol... HIV čo ti oznámia po tom, čo ti vyliečili rakovinu. Som inšpirácia a zároveň pocit že toto ešte stále nie je ono. FUN in the FUNeral. US in anonymoUS. Posledný list zomierajúceho stromu. Pocit zeme pod nohami po jazde na centrifuge. Schopnosť zavraždiť, aby si prežil. Hlas čo povie do riti keď ťa chitia pri tom "dobrom nápade" ktorý som ti dal do hlavy. Všetky nadávky čo ťa napadnú 5 minút po hádke. Som začiatok a koniec každého dňa. Som to čo by si bol, keby ťa nebrzdilo tvoje vedomie následkov - zviera čo hovorí to čo si myslí komu chce, vraždí, znásilňuje a berie čo chce, len pretože môže. Som to malé zhnité ja v tebe, ktoré dúfaš že nikdo nikdy neuvidí. Bol som v tvojom tele skôr ako ty. Neuvedomuješ si ma, lebo som si na teba zvykol. Nepamätáš si to keď si mal 1 rok, lebo vtedy som bol ty ešte ja. Som tvoje odmietanie smrti, hnev zo smrti, zjednávanie smrti, depresia zo smrti a prijatie smrti. Bývam v najčiernejšej, najextrémnejšej časti ľudskej mysli. V tej rozpínavej prázdnote, kam ľudia chodia aby našli samých seba.
Keby nebolo mňa, nebol by si spojený z vesmírom. Nič by ťa nenapadalo, na nič by si neprichádzal. Bol by si len stroj. Som tvoja duša...som chaos v tvojom vnútri...som tvoj Karol....lol

Žádné komentáře: