23. 8. 2009

Sebec





AKO??
AKO To môžeš takto povedať ty sebec???
Cítiš sa vyrovnaná, je ti dobre keď si to tým skurvencom vrátila?
Kto ti kurva dal právo rozhodovať za nás oboch
Odkiaľ si to vzala? Čo ty môžeš vedieť, komu čo bude stáť z čo??
Bojíš sa bolesti? Ale veď aj ja do piče...ale takejto...keď nedostanem ani šancu ľúbiť
vraj prepáč nechcem pokaziť to čo máme
lenže to čo máme mi NESTAČÍ

milujem ťa....čo to nevidíš?
Inak mi to nejde
a ak mi nedáš šancu ťa znenávidieť
tak to bude trvať choda dalšie štyri roky!
znova znova znova všetko odznova
nádej beznádej odmietanie nenávisť vyjednávanie depresia akceptácia....sloboda
a o trochu viac mŕtvy kým sa dostanem von

toto nie...na toto nemáte právo vy hnusné zlodejské kurvy!!!!

Pomsta Karol? Nenávisť plodí nenávisť...Už ma nebaví držať kruh nenávisti...žniem čo niekto zasadil do nej, tak z toho ublížim niekomu inému aby niekto iný zas ublížil niekomu inému?
Nie...pomsta nie...

Bez šance...
Ironické...tým že mi nechce ublížiť mi ublížila viac ako sa len dalo
Len pár sekúnd...zdali sa ako večnosť
Pár sekúnd keď som uveril že ma naozaj miluje, kedy som videl ako Karol konečne odíde
kedy sny v ktorých zomieram prestanú byť tie najlepšie čo som kedy mal. Keď budem milovať a budem milovaný...
Potom mi to vzala...stálo tých pár sekúnd za to?
Pár sekúnd ilúzie lásky, jeden bozk...a koniec...už len smútok
Stálo to za to všetko?
Stálo...

Žádné komentáře: