22. 8. 2009

Ako?

Včera som mal stretko s Karolom...a bolo intenzívne, najslinejšie tento rok...
Už som si myslel že sme v pohode...on sa vyblázni sem tam a zvyšok nejak kohabitujeme, ale včera sa niečo stalo...ležala mi hlavou v lone a ja som bol na sekundu opäť s ŇOU. Všetko sa to na mňa zvalilo odznova. Všetky tie horké momenty kedy sme boli pri sebe ale nie spolu. Potom som s jednou jej kamarátkou začal robiť Karolovské pičoviny - O 20:00 som si nevzal Clozaril. O 20:10 som zacítil na pravom zápästí akoby ma pohryzol ovad. Spravil som čo mi povedal Majko - koncentroval sa na svoj prst a opakoval Stop. Pomohlo to...nachvíľu...niekedy s ním musím ísť na pivo. Keď som ju išiel odprevadiť začal som vidieť postavy v tieňoch. Ale len kútikom oka...záblesky sveta ako keby bol kreslený, vnímal som dovolenku dva roky dozadu v egypte ale pritom som bol telom na podrbanej seredskej ceste takže moja koordinácia musela vyzerať divne. Boril som sa po kolená do asfaltu.
Prišiel som domov v celku bez ujmy, keď som odomikal tak nejaká žena v diaľke kričala akoby ju drali z kože...ale ešte som stihol Špiťa presvedčiť že berem Meth a nedávam mu, nie že by som čokolvek povedal proste si to domyslel.
Teraz mám Geodon...musím ho ale všade nosiť zo sebou.

How can anyone ever love me when Im a mediacated psychopath that becomes a demented freak everytime a situation strucks a cord??

I hate her....she was the one who did this to me...

Love is like a day in school without my pills...

Žádné komentáře: